Google Ads hirdetések kezelése
Mi az a Google Ads?
Minden weboldalnak szüksége van látogatókra. Az online marketing széles eszköztárából az egyik leggyorsabban elindítható kampány a Google Ads kampány. Hiába van egy jó weboldalad, hiába van rajta releváns szöveg, még ki kell találnod, hogy az emberek hogyan jutnak el oda, hogy elolvassák. Ha már elkészítetted a weboldalad arculatát, feltöltöttél mindent és végeztél a webszövegírással, akkor a következő lépés a látogatók weboldaladra történő irányítása.
Ehhez az egyik legjobb eszköz a Google Ads kampány. A Google keresőt Magyarországon az internetezők több mint 94%-a használja. Ha el akarod őket érni és ott akarsz lenni a Google keresőben akkor vagy a keresőoptimalizálással vagy a Google Ads kampány segítségével tudsz az élre kerülni. A Google Ads kampány akkor segít, ha gyors – szinte – azonnali eredményeket szeretnél, a keresőoptimalizálás pedig hosszabb távon térül meg.
Jelenjen meg ügyfelei előtt, amikor az Önéhez hasonló vállalkozásokat keresnek a Google Keresés és Térkép szolgáltatásban. Csak az eredményért kell fizetnie, például ha a webhelyére kattintanak, vagy felveszik a kapcsolatot a vállalkozásával.
Rengeteg felhasználó a Google rendszerében keres, amikor el szeretné dönteni, hogy mit csináljon, hova menjen vagy mit vásároljon. A hirdetések akár abban a pillanatban is megjelenhetnek a Google oldalain, amikor valaki az Ön által kínált termékre vagy szolgáltatásra keres.
Az Ads kampány a keresési hálózaton
Egyszerűen fogalmazva az Ads a a Google online hirdetési platformja, melyel az érdeklődőket a webhelyedre irányíthatod. Az ads segítségével kihasználhatod a Google-ben végzett napi több milliárd keresés nyújtotta lehetőségeket.
Hirdetéseket hozhatsz létre vállalkozásod népszerűsítésére és megadhatod, hogy ezek mikor jelenjenek meg a releváns keresési találatokra. Az Ads hirdetések a keresési találatok fölött, alatt jelennek meg azokhoz hasonlóan. A koncepció egyszerű: meg kell adni a termék, vagy szolgáltatás szempontjából releváns kulcsszavakat és a Google Ads megjeleníti a hirdetést a Google találati oldalán, ha valaki az adott, vagy hasonló kulcsszavakra indít keresést.
Ads segítségével, az organikus találatok felett és az organikus találtok mellett szerepelhet a weboldalad a megadott kulcsszavakra. Nagyobb verseny, vagy több hirdető esetén organikus találatok alatt is szerepelnek Ads hirdetések.
Az Ads során megadott kulcsszavakra jelenhet meg a hirdetésed. Az Ads kampány leggyakrabban használt változata kattintás alapú (PPC), tehát csak akkor fizetsz, ha egy látogató rákattintott a hirdetésre és így az oldaladra érkezett.
Miért válasszon engem?
Több, mint 10 éves Google Ads (korábban Adwords) tapasztalattal rendelkezem,
Több száz elkészített kampány,
Több száz elégedett ügyfél,
Gyors, precíz munkavégzés,
Legyen első a Google-ben akár holnap, kérjen ajánlatot Google Ads kampányra!
Az árajánlat egyeztetése telefonon és egy személyes konzultáció keretein belül történik azért, hogy Ön teljes mértékben személyre szabott, egyedi ajánlatotot kaphasson az igényeinek megfelelően.
Árajánlatot kérek Visszahívást kérek