A sikeres marketing alapja a megfelelő üzenet megfelelő pillanatban történő megjelenítése. A jobb kreatív üzenetek relevánsabbá teszik a hirdetést, valamint növelik a keresési hirdetések segítségével elért jobb minőségű kattintások számát.

 

1. Írjon ellenállhatatlan, eredeti hirdetésszöveget

  • Az üzenet a felhasználók számára nyújtott előnyökre összpontosítson.

Miért? A felhasználók az olyan hirdetésekre reagálnak, amelyek kielégítő megoldást kínálnak az igényeikre.

  • A címsor és a leírás üzenete kapcsolódjon a kulcsszavakhoz.

Miért? A felhasználók általában a keresésük esetében legrelevánsabb hirdetésekre reagálnak.

  • Kerülje a túl általános megfogalmazást a hirdetésekben. Használjon egyértelmű cselekvésre ösztönzést.

Miért? Ha túl általános a cselekvésre ösztönzés, kevésbé valószínű, hogy a felhasználók végrehajtják a kívánt műveletet.

  • Kísérje figyelemmel a hirdetések erejét, mivel így hasznos információkhoz juthat arról, hogy a felhasználók hogyan reagálnak a hirdetésekre.

Miért? Ez a mutató nagyon hasznos eszköz annak biztosításához, hogy a megfelelő üzenet jelenjen meg a megfelelő felhasználók számára.

  • Tekintse át a kampányszintű eszközjelentéseket.

Miért? Ez a jelentés megmutatja, hogy mely eszközök működnek a legjobban az ügyfeleknél.

 

2. A márkát, valamint az Ön által kínált termékeket és szolgáltatásokat hűen bemutató üzenetek megfogalmazása

  • Írjon olyan hirdetésszöveget, amely minden eszközön felkelti a figyelmet.

Miért? Az a cselekvésre ösztönzés, amelyik az egyik eszközön felkelti a felhasználók figyelmét, más eszközökön is hatásos lesz.

  • Összpontosítson a címsorokra

Miért? A címsor az első dolog, amelyet az emberek meglátnak, és nagy szerepet játszik abban, hogy hogyan teljesítenek a hirdetések.

  • Próbáljon ki különböző hosszúságú címsorokat.

Miért? A hosszabb címsorokkal növelheti a keresési hirdetések kattintható területét, de előfordulhat, hogy a rövidebb címsorok jobban működnek az olyan felhasználók esetében, akik már az Ön márkáját keresik.

  • Fontolja meg a dinamikus keresési hirdetések használatát, hogy még több időt takaríthasson meg

Miért? A dinamikus keresési hirdetések a webhely tartalma alapján automatikusan hoznak létre címsorokat, és jelenítik meg a hirdetéseket azoknál, akik az Ön termékeit keresik.

 

3. A sikeres hirdetések készítésének kulcsa

  • Adjon meg annyi egyedi címsort és leírást, amennyit csak tud

Miért? Egyedi címsorok és leírások segítségével a rendszer több hirdetéskombinációt tud összeállítani.

  • Ha sok hirdetést kell kezelnie, használja a kulcsszóbeillesztést és a hirdetés-testreszabókat.

Miért? A kreatív üzeneteket úgy igazíthatja a felhasználói keresésekhez, hogy közben csökken az elvégzendő kezelési feladatok mennyisége.

  • Használjon Intelligens ajánlattételt és általános egyezésű kulcsszavakat a reszponzív keresési hirdetésekhez.

Miért? A lehető legtöbb releváns személynek jelenítheti meg a megfelelő üzenetet, miközben automatikusan a megfelelő ajánlatot állítja be az egyes lekérdezésekhez.

 

4. A lehető legtöbb eszköztípust használja

  • Engedélyezzen minden olyan eszköztípust, amely az adott vállalkozás szempontjából értelmezhető. 

Miért? Számos olyan eszköztípus létezik, amely hasznosabbá és vonzóbbá teheti a hirdetéseket, miközben segít elérni a marketingcélokat. Például a hirdetők átlagosan 20%-kal magasabb átkattintási arányt érnek el, ha négy belső link jelenik meg a keresési hirdetéseknél.

  • Legyenek a lehető legjobb minőségűek az eszközök.

Miért? Az eszközöket a rendszer automatikusan, több tényező – köztük a korábbi teljesítmény, a felhasználói kontextus és a rendelkezésre álló terület – alapján választja ki.

 

 

5. A kreatív üzenetek tesztelése és optimalizálása

  • Használja a hirdetésváltozatokat a kreatív üzenetek teszteléséhez és finomhangolásához.

Miért? A hirdetésszöveg – különösen a címsorok – tökéletesítésével felmérheti a felhasználók preferenciáit, illetve fokozhatja a teljesítményt.

  • Értékelje a hirdetések sikerességét a hirdetéscsoportok és kampányok növekményes megjelenítései, kattintásai és konverziói alapján.

Miért? A reszponzív keresési hirdetések több aukcióban is részt vehetnek, ezért előfordulhat, hogy a hirdetésszintű teljesítmény és az olyan mutatók, mint az átkattintási arány vagy a konverziós arány nem adnak teljes képet a teljesítményről.