A sikeres marketing alapja a megfelelő üzenet megfelelő pillanatban történő megjelenítése. A jobb kreatív üzenetek relevánsabbá teszik a hirdetést, valamint növelik a keresési hirdetések segítségével elért jobb minőségű kattintások számát.
1. Írjon ellenállhatatlan, eredeti hirdetésszöveget
- Az üzenet a felhasználók számára nyújtott előnyökre összpontosítson.
Miért? A felhasználók az olyan hirdetésekre reagálnak, amelyek kielégítő megoldást kínálnak az igényeikre.
- A címsor és a leírás üzenete kapcsolódjon a kulcsszavakhoz.
Miért? A felhasználók általában a keresésük esetében legrelevánsabb hirdetésekre reagálnak.
- Kerülje a túl általános megfogalmazást a hirdetésekben. Használjon egyértelmű cselekvésre ösztönzést.
Miért? Ha túl általános a cselekvésre ösztönzés, kevésbé valószínű, hogy a felhasználók végrehajtják a kívánt műveletet.
- Kísérje figyelemmel a hirdetések erejét, mivel így hasznos információkhoz juthat arról, hogy a felhasználók hogyan reagálnak a hirdetésekre.
Miért? Ez a mutató nagyon hasznos eszköz annak biztosításához, hogy a megfelelő üzenet jelenjen meg a megfelelő felhasználók számára.
- Tekintse át a kampányszintű eszközjelentéseket.
Miért? Ez a jelentés megmutatja, hogy mely eszközök működnek a legjobban az ügyfeleknél.
2. A márkát, valamint az Ön által kínált termékeket és szolgáltatásokat hűen bemutató üzenetek megfogalmazása
- Írjon olyan hirdetésszöveget, amely minden eszközön felkelti a figyelmet.
Miért? Az a cselekvésre ösztönzés, amelyik az egyik eszközön felkelti a felhasználók figyelmét, más eszközökön is hatásos lesz.
- Összpontosítson a címsorokra
Miért? A címsor az első dolog, amelyet az emberek meglátnak, és nagy szerepet játszik abban, hogy hogyan teljesítenek a hirdetések.
- Próbáljon ki különböző hosszúságú címsorokat.
Miért? A hosszabb címsorokkal növelheti a keresési hirdetések kattintható területét, de előfordulhat, hogy a rövidebb címsorok jobban működnek az olyan felhasználók esetében, akik már az Ön márkáját keresik.
- Fontolja meg a dinamikus keresési hirdetések használatát, hogy még több időt takaríthasson meg
Miért? A dinamikus keresési hirdetések a webhely tartalma alapján automatikusan hoznak létre címsorokat, és jelenítik meg a hirdetéseket azoknál, akik az Ön termékeit keresik.
3. A sikeres hirdetések készítésének kulcsa
- Adjon meg annyi egyedi címsort és leírást, amennyit csak tud
Miért? Egyedi címsorok és leírások segítségével a rendszer több hirdetéskombinációt tud összeállítani.
- Ha sok hirdetést kell kezelnie, használja a kulcsszóbeillesztést és a hirdetés-testreszabókat.
Miért? A kreatív üzeneteket úgy igazíthatja a felhasználói keresésekhez, hogy közben csökken az elvégzendő kezelési feladatok mennyisége.
- Használjon Intelligens ajánlattételt és általános egyezésű kulcsszavakat a reszponzív keresési hirdetésekhez.
Miért? A lehető legtöbb releváns személynek jelenítheti meg a megfelelő üzenetet, miközben automatikusan a megfelelő ajánlatot állítja be az egyes lekérdezésekhez.
4. A lehető legtöbb eszköztípust használja
- Engedélyezzen minden olyan eszköztípust, amely az adott vállalkozás szempontjából értelmezhető.
Miért? Számos olyan eszköztípus létezik, amely hasznosabbá és vonzóbbá teheti a hirdetéseket, miközben segít elérni a marketingcélokat. Például a hirdetők átlagosan 20%-kal magasabb átkattintási arányt érnek el, ha négy belső link jelenik meg a keresési hirdetéseknél.
- Legyenek a lehető legjobb minőségűek az eszközök.
Miért? Az eszközöket a rendszer automatikusan, több tényező – köztük a korábbi teljesítmény, a felhasználói kontextus és a rendelkezésre álló terület – alapján választja ki.
5. A kreatív üzenetek tesztelése és optimalizálása
- Használja a hirdetésváltozatokat a kreatív üzenetek teszteléséhez és finomhangolásához.
Miért? A hirdetésszöveg – különösen a címsorok – tökéletesítésével felmérheti a felhasználók preferenciáit, illetve fokozhatja a teljesítményt.
- Értékelje a hirdetések sikerességét a hirdetéscsoportok és kampányok növekményes megjelenítései, kattintásai és konverziói alapján.
Miért? A reszponzív keresési hirdetések több aukcióban is részt vehetnek, ezért előfordulhat, hogy a hirdetésszintű teljesítmény és az olyan mutatók, mint az átkattintási arány vagy a konverziós arány nem adnak teljes képet a teljesítményről.